Jag frilansar, typ

Klockan är blott fyra men jag har redan hunnit med mycket idag. Tidigare idag när jag cyklade hem från min flickvän ringde två kompisar till mig. Dem sommarjobbar på Västerås närradio och behövde hjälp med ett reportage. Jag stannade därför till vid stan för att hjälpa dem att intervjua butikspersonalen på myrorna. Det var riktigt kul. Om ni bor i Västerås kan ni höra reportaget någon gång mellan kl 1 - 3 imorgon, ratta bara in radion på 93,7 MhZ.

Nu ska jag ta det lugnt och pussa lite på min söta flickvän.

Kommentarer
Postat av: EvlajnDesign

Sugen på en ny design på bloggen? Kika in på min blogg :)

2008-07-16 @ 16:09:17
URL: http://evlajndesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0